13. september 2013

Høstfarger

Høsten er kommet til fjellet. På søndag var det som om landskapet rundt hytta skinte av gull.
 

Jeg har ikke fått blogga mye i sommer. Noe som har sine grunner. Nå sist at pcen måtte inn på reparasjon. Men nå med pc i hus igjen, blir det full skjerpings. 


Dette er de siste bildene jeg tok. Vil nok komme noen fra tidligere i sommer etter hvert også. 


Tihi, jeg må vel slutte å si "tidligere" i sommer. Det er jo faktisk høst. Men det har vært så fint hittil i september, så jeg har fortsatt sommerfølelsen. Håper både finværet og følelsen fortsetter ei god stund enda. 


Slik at jeg kan vandre tørrskodd på gamle stier og se hvordan høstfargene kommer enda mer fram.


Samme dagen var det en nydelig solnedgang. Dette bildet er tatt etter at jeg kom hjem fra fjellturen.
 
Nå er jeg klar for å sjekke ut alle bloggene jeg har forsømt de sist ukene. :)


Jeg linker dette innlegget til Helgegleder hos Vivis Hagerom.

 
 
 
 
 


13 kommentarer:

  1. Alldeles nydelige bilder, du er så flink. Av og til kan det være godt med en uforskyldt pc-pause, bare den ikke blir for kostbar *smil* Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  2. Flotte bilde !
    Litt vemodig at hausten er har sett sitt preg,
    men det er ei fin tid med vakre fargar i naturen.

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så utrolig hyggelig at du ville være med på helgegleder.
    Det å være på fjellet nå som høsten er på tur, det er helt supert. Jeg stor koser meg når jeg er i fjellet, og nyter den friske lufta. Kjempe flotte bilder du har tatt.

    Ønsker deg en fortsatt fin helg. Klem

    SvarSlett
  4. Sikke dejlige billeder af høsten! Her har vi haft sommervejr i dag og kunne endda bade på stranden. God weekend og tak for din søde kommentar hos mig!

    SvarSlett
  5. Å så nydelige høst farger fra fjellturen din, høsten ervirkelig fin med sine magiske farger av rødt gult og orange :)

    Takk for koselig kommetar hos mæ.

    Ha en fin kveld.

    Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  6. Flott på fjellet og båbærbildet var lekkert! God helg : )

    SvarSlett
  7. Så nydelige og klare bilder med god høststemning :)

    SvarSlett
  8. Så fine høstbilder.
    Sånne bilder blir man glad av å se :)

    SvarSlett
  9. Kjedelig når pc-en ikke fungerer, men for noen fine høstbilder du viser her!

    SvarSlett
  10. Det var verkligen höst hos dig. Här är det inte lika långt kommet.
    Ha en fin söndagskväll
    Kram Meta

    SvarSlett
  11. Herlige høstbilder Tove og godt at endelig pcen er tilbake igjen :-)

    Tone

    SvarSlett
  12. Flotte bilder, hos deg er det virkelig høst, ser jeg...

    SvarSlett
  13. Høsten er vel den fineste årstiden jeg vet. Og her har du virkelig fått fram noe av det jeg synes er så indelig vakkert med høsten.

    SvarSlett