3. juli 2013

På historisk grunn


Forrige uke hadde jeg herlig besøk av min kjære Blondhild fra Nord. Og da måtte jeg ta henne med på historisk grunn.


Selv om beina var godt plantet på den historiske grunnen, var blikket rettet oppover det meste av tiden. Undrende hvordan det er mulig å konstruere et slikt imponerende byggverk så fullt av spennende detaljer.


Til slutt et bitte lite snikfoto av turisten fra nord.med en hærskare andre turister i bakgrunnen.
 
Ellers vil jeg anbefale et besøk inn på Himmelsk hos Petunia.
 
 



14 kommentarer:

  1. Er det i Trondheim ? Nidarosdomen kanskje ?
    Flotte bilde !

    SvarSlett
  2. Ja, det er selvsagt Nidarosdomen. :)

    SvarSlett
  3. Koselige bilder :-) Nidarosdomen er jo bare flott da :-)
    Klem fra Tone

    SvarSlett
  4. such a majestic building, I'd love to visit inside the cathedral!

    SvarSlett
  5. Very beautiful photos for "Himmelsk"!Really interesting buildings!

    SvarSlett
  6. Virkelig historiske og himmelske bilder! :)
    Kan tenke meg at dere hadde en fin dag.
    God sommer! :)

    SvarSlett
  7. Meget fint tårn og høj himmel :-)

    SvarSlett
  8. Nydelig. Fordums prakt mot himlens makt.
    Ha en flott dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/07/04/himmelsk-for-en-del-dager-siden/

    SvarSlett
  9. Hoi Mandy.

    Hva en vakker bygning dette er Mandy.

    Groettie van Patricia. (Nederland)

    SvarSlett
  10. For et koselig blogginnlegg <3 Jeg hadde jo aldri før sett denne staselige bygningen på ordentlig, så dette var jo riktig så spennende for meg. Og samtidig var det jo veldig veldig trivelig å se deg igjen også. Stor klem.

    SvarSlett
  11. Vakker, majestetisk bygning! Flott å kunne ha noe sånt å vise til besøkende.
    Fine, himmelske bilder!

    SvarSlett
  12. Ja, er ikkje det vakkert og spesielt så veit ikkje eg. Byggt i ei anna tid utan alle hjelpemiddel som vi har i dag.

    Nyt sommaren :-)

    SvarSlett
  13. Flott og majestetisk!
    Må reise dit. En vakker dag.

    Fortsatt god sommer! :)

    SvarSlett
  14. Dette liker vi, flotte Nidarosdomen. Jeg har aldri vært der, synd. Ha en fin sommer.

    SvarSlett