25. oktober 2011

Inviterte dem inn


Hadde ikke hjerte til å la disse tre søte pusefrøknene bli igjen alene i butikken når den skulle stenge. Så jeg inviterte dem med meg hjem. Og de trives! Veloppdragne er de også. Sitter pent ved siden av hverandre og venter på en godbit. Tror nok disse har kommet for å bli. 


I det jeg forlot butikken falt liksom denne her nedi veska mi. Dermed måtte jeg prøve den og se den litt an. Damene som var her i kveld mente den så veldig bra ut over mitt sofabord. Så selv om den ble med hjem bare på prøve, er det vel enklest å bare la den bli her. Da trenger jeg bare noen lyspærer og litt lengre ledning.


Gosh, fristelser! Jeg er veldig svakelig på det området. Hjelper ikke akkurat at jeg jobber i etasjen over en blomster og gavebutikk heller.




5 kommentarer:

  1. Ja, pusene er kjempefine og lysekronen også. Jeg også faller stadig for fristelsen, spes nå før jul. Noe ofrer jeg til julegave, da er jeg snill, syntes jeg.

    SvarSlett
  2. Flotte katter som ikke sniker på benker og bord. Det liker jeg :)

    Meiseboller ja, morsomt å lage og mye underholdning med dem som spiser. Mine fikk også for mye frø og lite fett første gangen, så jeg smelta om litt og hadde i mere smult. Ikke så nøye på innholdsfortegnelsen de småtassene der.

    SvarSlett
  3. For en god gjerning å redde de stakkar pusekattene fra å bli alene igjenn i butikken :D Enda godt de var vel oppdragne også ;) Godt du har Stor veske siden Lysekrona bare ramla oppi ;) Ho ho ser det for meg . Den var knall fin og det er jo bare tull at du tar den med tilbake til butikken når den allerede er kommet så fint til rette . Du har vel ikke tenkt på at den muligens er kattenes bestevenn og at det var derfor den hoppa opp i veska di ??? Stemmer for at lysekrona blir jeg :D Klem

    SvarSlett
  4. Nei så lekkert alt var da. Den krona var nydelig, kattene også. Du burde beholde krona altså. Får forøvrig veldig gode assosiasjoner når jeg ser bilder av stua de. Det var veldig koselig der. :-)

    SvarSlett