10. oktober 2010

Hjerteknuserne

Det første synet som møtte meg da jeg kom til meg selv i morges var dette. To herlige hjerteknusere sovende sammen oppå dyna mi. Heldigvis hadde jeg kamera like i nærheten, og kunne forevige dem mens de enda lå der.

Litt senere var det tid for en luftetur ute på verandaen. De to ulldottene tok seg også tid til en liten smask mens de var ute.

Etter en lang formiddag med både innendørs og utendørs aktiviteter, var pusesnuskene helt utslitte og sovna i hvert sitt sofahjørne. Dermed kunne Mandy Lou sette seg ned med Rosa og lage noen nye blogginnlegg.



6 kommentarer:

  1. Du og du så artig at du la igjen en kommentar til meg idag, tenk jeg hadde mista bloggadressa di!!!

    Var jo innom her da jeg hadde kattebloggen men den sletta jeg jo. Ser det står bra til med deg og dine vakre diamanter ;)

    Kom og lurkikk litt seinar i blogen min da så får du sjå ka e har dreve på me ;) hihi, having fun ;)


    Klem fra meg som var glad for å finen igjen Mandy L

    SvarSlett
  2. Så fine puser. De ser ut som en pus med to hoder. Heheh

    SvarSlett
  3. Herlig å se hvor gode venner de er, og så kos da å kunne ha dem med i senga om natta!

    SvarSlett
  4. Kjempekoselige bilder av de gode vennene!:) Ingenting er som å ha kattene i sengen. Våre katter får komme inn på soverommet om morgenen, og gjett om de koser seg da!:) Da har jeg en katt i armkroken, to i fotenden og en under dynen på brystet!:)

    Kjempeherlig disse kjempeflotte dyrene våre!:)

    Ønsker deg en kjemepfin mandags kveld!:)

    SvarSlett
  5. Åh vilka sötnosar! Min nästa birma om jag får önska fritt, kommer vara en rödmaskad! De är så fina! :O))) Gullig bildserie som gör mig så glad! :O))

    ha en fin kväll!

    SvarSlett
  6. For noen sjarmørere! :) Nå er det en tid siden jeg var her sist, du har mange nye flotte bilder!! :)

    SvarSlett