31. juli 2010

Fra planteriket

Uten at jeg noensinne har tenkt på hvordan blomstene til stikkelsbær så ut, fikk jeg plutselig denne informasjonen da jeg var på besøk i barndomshjemmet. Det er jo selvsagt blåklokker som er blomstene til stikkelsbæra! Det så jeg med mine egne øyne, og fikk attpåtil foreviget busken med både bær og blomster. ;)

Jeg har IKKE grønne fingre, og jeg aner ikke hva dette er. Om det i det hele tatt blir noe mer enn grønne blader. Dette er nemlig frø jeg har fått fra ei venninne i Canada. Og det stod bare "mixed seeds" på pakken. Men krysser fingrene for at det skal bli blomster etterhvert, og er utrolig spent på utviklingen.


1 kommentar:

  1. Så spennende da!:) Lykke til, og jeg gleder meg til å høre hvordan det går!:)

    Ønsker deg en kjempefin tirsdag!:)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett