14. juli 2011

Soloppgang


Her ei natt våkna jeg klokka fire og fant stua bada i et herlig rødt lys. Da nytta det jo ikke å gå å legge seg igjen. Ihvertfall ikke med en gang.


Tok en liten nattvandring og skuet utover fjorden.


Forstyrret en katt som hadde en pipende mus i munnen. Så musa stakk av gårde. Dermed gjorde jeg kanskje en god gjerning likevel. :)


En liten tåkedott for og svevde der ute og la seg til oppå fjellene.


Skog og Fellsidelupin i nattlys.

Jeg har stadig ferie, og bare nyter!!



7 kommentarer:

  1. Utrolig vakre bilder! Utrolig flott lys!

    Heleneklem

    SvarSlett
  2. Nei nå har det blitt gull i fjellsiden også , ikke bare diamanter ;) Nydelige bilder venen , og så flotte farger . Ha en trivelig helg , nyte sommeren nå !
    Stooooooooor Klem :D

    SvarSlett
  3. Det var vakre bilder. Lyset nå om sommeren er bare herlig.

    SvarSlett
  4. Ikke sant..? Da må man bare opp med kamera og fange inn alt det vakre!:) Fantastisk nydelig! Og du snakker om eventyrlig, det er det her hos deg også! =))

    Og en mus berget livet- så bra!Reddet en i går kveld jeg.. mus ja.. :) Den sprang panikkartet bortover, men jeg ble litt usikker på om den hadde skadet det ene bakbenet.. håper den kom seg..!

    Nå skal jeg se videre nedover på siden din.. Ønsker deg en god helg og fortsatt god sommer! :)

    Klem fra meg til deg og pusene! :)

    SvarSlett
  5. En kan ikke legge seg igjen når verden ser slik ut, nei!
    Nydelig :)

    SvarSlett