31. juli 2011

Kveldstur - Sammen

Rart det skal være så spennende å luffe runt husene når skumringen har lagt seg.


Lille mørkeste diamant som ellers ikke tør bevege seg mer enn to meter fra husveggen skal plutselig gå på veien!! Men så skal jo den røde gå andre veien på samme tid...


Mye snusing og ting som skal sjekkes på en slik tur.


Synes de er litt tøffe når de går foran meg side som side. Men kunne jo vært kjekt å få et bilde forfra også. :)


Synes disse bildene passer godt til Petunias mandagstema som er Sammen. Ta turen innom henne for å se flere bilder med samme tema.

17 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder, og det ser ut som om kattene koser seg der ute i skumringen!:) Det kan jo tenkes at det finnes en mus der da vet du!:)

    Aros har også vært ute i sele i dag, og han koste seg med halen rett i været!:)

    Ønsker deg en kjempefin søndags kveld!:)

    Klem fra Toril

    SvarSlett
  2. Nydelige katter disse to! :) Og for en flott pels! Javisst er de tøffe der de går! :) Tenk så mye info de kan lese av på forskjellige dufter, det er egentlig helt fenomenalt! :)

    SvarSlett
  3. Det ser ut som to nydelige katter du har.

    SvarSlett
  4. Vakre katter, som ser ut til å trives sammen. Og så deilig med en kveldstur da. Kos deg!

    SvarSlett
  5. Så nydelige pusekatter du har! :D

    SvarSlett
  6. Dejlige billeder af kattene på tur..;-D

    SvarSlett
  7. Så utrulig flotte bilder.
    Tro alt det spennende de får med seg på en slik kveldsvandring:)
    Håper du har en hærlig mandag og uke
    Stor klem fra Siv

    SvarSlett
  8. Fine fine pusekattene. :-)

    SvarSlett
  9. Hvor er de søde sammen.. :-)

    SvarSlett
  10. Vilka fantastiskt fina katter du har och så mysigt de verkar ha tillsammans.
    Fina bilder.

    SvarSlett
  11. Åh, så vackra katter.. riktiga mjukisar .. tillsammans :)

    SvarSlett
  12. Jamen så fine de er... især deres haler - thihi.. Flotte billeder

    SvarSlett
  13. Takk for ditt bidrag på Mandagtema denne uken! Jeg tenkte det var et fint tema også med hensyn til det som hendte 22. juli, men jeg ville ikke fokusere så mye på det i teksten. Samhold er viktig!!
    Jeg har en litt dårlig nyhet til alle dere Mandagstemabloggere. Jeg har vel kjent på denne følelsen lenge og den ble enda sterkere i ferien og det er vel bare til å innrømme at jeg ikke er motivert eller klarer å følge opp alle utfordringene mine. Tiden strekker ikke til og jeg får ikke kommentert hos dere alle, noe som jeg synes dere så inderlig vel fortjener og jeg er litt slik at når jeg ikke kan gjøre en ting 100 %, så blir det helt feil. Jeg har derfor bestemt meg for å slutte med Mandagstema, MEN jeg vil gjerne høre om du eller noen andre kan overta stafettpinnen og holde Mandagtema på deres egen blogg. Det er så mange som er glad i denne utfordringen og hvor det å få en oppgave å løse, gir inspirasjon til å ta bilder – noe som er meningen med Mandagstema.
    Gi meg beskjed om du kunne tenke deg å være vert for Mandagstema:)

    SvarSlett
  14. Nydelige katter! Godt med litt selskap når man er ute og går i skumringen.

    SvarSlett
  15. Så flotte katter du har! Skikkelig myke og deilige! Ser ut til at de trives godt sammen! -Margit-

    SvarSlett
  16. Min vilka söta små kissemissar! Min dröm är att ha en röd birma! Det är så vackert! Nu har jag ju fyra andra...två bruna, en blå och en choklad...chokladpojken är ju bara 5 månader ungefär och jag har aldrig haft en choklad tidigare så det är jättespännande! :O))

    Älskar birmor..och det är så härligt att se dem i kopplen sådär! :O)

    SvarSlett