24. april 2012

Fravær

Gosh, så fraværende jeg ble her da. Uka som gikk trodde nok Ravna (frøken pc) at jeg hadde glemt henne helt. Jeg var helt fjern og opptatt med andre ting. Men sånn kan man jo ikke holde på i lengden.


Mitt forrige blogginnlegg viste soloppgangen her fra Fjellsiden. Denne gang er det kveldssola som lager fargespill på himmelen. Måtte bare ut med kamera da jeg så en diger popcorn poppe opp bak fjellet.


Her er noen svevende rosa skyer som befant seg litt høyere på himmelhvelvingen. Det ble forresten en fin ettermiddag i dag med sol og katter på verandaen. Aprilsnøen smelter dag for dag. Nå er det bare noen klatter igjen der det er mest skygge.


Oversiktsbilde med popcorn og skyer. Etter en stund forsvant popcornet. Lurer på hvem som spiste det. :)



4 kommentarer:

  1. Alltid vakkert og optimistisk med pene skyer!

    SvarSlett
  2. Gosh, for noen flotte skyer i støv-pudder-farger, hvis det er noe som heter det. Det er flott at våren kommer til deg også.

    SvarSlett
  3. Det var en riktig så vakker popcorn-sky også! Og fargespillet fra sola..
    Hm.. ja hvem kan ha spist opp den?!! ;)

    Nei selvfølgelig.. å være borte sååå lenge, det går bare ikke altså! fra oss her i bloggeland!! he he ;)

    Nyt dagene du, det finnes mer enn bloggeland, det er vår ute, det burde jeg ha visst bedre også.. (men klarer ikke.. ) artig at du har et navn på pc'n din! :)

    Klem fra meg! :)

    SvarSlett