24. desember 2010

Klart for jula

GOD JUL

Nå kan jula bare komme! Alt er klappet og klart. I morra på dagen skal jeg bare late meg. Se på tv og glede meg til julekvelden.

Jeg har tre matstasjoner til de aller minste. Her er en av dem. :)

Lille julaften med 16 minusgrader og rosa himmel over Fjellsidebygda.

Og i selve Fjellsida har de gjort seg ferdig med julevasken. Vel og bra det, men de hadde vel ikke behøvd å tømme "lortvatnet" utover på den måten.

Selv fikk jeg veldig god hjelp da jeg skulle stryke et par duker i dag. For nysgjerrig til å bli skremt av damp og varme den karen her.

Posere kan han nå også.

Han prøvde nå å tilby hjelp til dessert-produksjonen også. Men syntes det ble for mye da mixeren satte i gang. Så da fikk jeg holde på alene med Dronning Maud desserten. Og den ble jaggu god i år også, om jeg så skal skryte av meg selv. ;)

Nå er vi altså ferdig med julestria. Og disse to kan jo kunsten med å slappe av.

Håper alle sammen får en fin julekveld!

God Jul fra Mandy Lou og diamantene!!!

4 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder som alltid!:) Ønsker deg og kattene dine en kjempefin og god julehøytid!:)

    Juleklem fra Toril

    SvarSlett
  2. Det er godt når alt er unnagjort og klart til feiring av julen, og det ser ut som kattene tok det hele med ro :)

    Ønsker deg et godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Herlige katter. :) Morsomt blikk den ene katten gir der den sitter ved siden av vasen med blomster. :)

    SvarSlett
  4. God Jul til deg også, Mandy :D Den desserten ser skikkelig god ut. Måtte jo google den for å finne oppskrifta, og høres jo ut som om det er masse namme-nam i den ;)

    Ser du har flinke og hjelpsomme katter du også. Virker som om dine katter er fornøyd med jobben du gjør ettersom de nøyer seg med å se på? ;)

    SvarSlett