27. juli 2015

Siden sist

Siden sist har jeg vært på setra.
 

Fikk sjekka ut et område hvor jeg ikke hadde vært tidligere.


Denne toppen rager 767 meter over havet og er et populært turmål. Men jeg er nå ingen tindebestiger, så nøyer meg med å se den fra bakkenivå.


Grønt og frodig var det der oppe og omkranset av fjell.


Et par gamle seterhus midt i steinrøysa.


Har vært på en fin konsert med denne karen. Jørn Hoel.


Historielaget har hatt utstilling som gikk på fiske og fangst. Da ble det vist gamle gjenstander fra bygda og en del bilder som omhandlet temaet.


Et av bildene på veggen viste meg selv som "hjalp" bestefar å gjøre i stand laksenota sammen med min bror. Det var tider! 


Mye vær har vi hatt. Og på fredag ble vi velsignet av både lyn og torden. Noen flotte mørke skyer viste seg da det startet opp.
 
Nå går jeg bare og venter på at sola skal komme tilbake. Ifølge både Storm og Yr skal den være på plass innen en time. Jeg er klar! :)
 


2 kommentarer:

  1. Hi Mandy-Lou.

    Beautiful pictures.
    Super beautiful area.

    Groettie frome Patricia.

    SvarSlett
  2. Så kjempekoselige bilder :) Du er så kjempeflink til å fange de flotteste motiver, og det er alltid kjempekoselig å se de fine bildene dine :)

    Jørn Hoel har kjempefine tekster, og han er en kjempeflink artist :)

    Du må dele innlegget ditt på 40+ gruppa :)

    Ønsker deg en kjempefin mandagsettermiddag, og ei kjempefin og god uke :)

    Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    SvarSlett