15. september 2014

Tilbakeblikk

Ferien er jo det man skal leve på og mimre om når høsten setter inn. Nå har vel ikke høsten akkurat satt inn her enda med sol fra skyfri himmel og flust av varmegrader som det er i dag. Men likevel kan man jo mimre litt fra da jeg dro ut på vift for noen uker siden.
 

Etter å ha sett oss om i Namsos, ble det en tur til Rørvik. Rørvik har jeg sett en gang tidligere. Da kom jeg til byen ved å passere under denne broen. Men nå i sommer kjørte vi over.
Her er bilder fra forrige gang.


Sol og fint var det, men ganske kald vind. Så det frista ikke å gå rundt så mye. Det ble an matbit og innom et par butikker.


Men jeg ble nå veldig fascinert av alle måkene som hadde slått seg til på disse takene. Stilig hvordan de hadde ordnet seg til.


Og så lagde de en sånn god lyd. :)


Etter Rørvik ble det en runde ute i øyriket.


Herlig og litt forblåst. :)


Fra vindmølleparken på Vikna kunne man skue vidt utover selv om det var havtåke.


For dårlig på den lokale geografien til å si hva vi ser her. Men det var utrolig masse øyer og skjær der ute. Vilt og vakkert kystlandskap.
 
Veldig koselig å sitte å se på bildene nå i ettertid. Selvsagt tok jeg ikke nok bilder denne gangen heller. Men det går jo ikke an å stoppe ved hver en sving.
 


2 kommentarer:

  1. Hi Mandy lou

    Beautiful pictures.
    Cute cottages.

    Groettie from Patricia.

    SvarSlett
  2. Her har du vært påen flott tur ja! :)
    Rørvik er også en vakker by, og for et landskap der ute! Du må ta deg en tur til
    Sør-Gjæslingene neste gang. Et gammelt fiskevær et stykke ut i havet der..
    Jeg vet det bruker å holde til krykkjer på takene der i Rørvik, det har fascinert meg.
    De befinner seg også på de øyene ut i havet.
    Så moro å se du, flotte bilder! :)

    SvarSlett