31. mars 2013

Til fjells

Kom til at jeg ikke bare kunne trø i fjæresteinene, så da ble det en liten fjelltur også i påska.
 

Hadde ikke tid til å sove så mye oppe på fjellet. For jeg måtte opp med sola, eller nesten før sola. Jeg skulle jo være stille, men til slutt måtte jeg bare liste meg ut med kamera.


Nesten litt trolsk stemning over landskapet så tidlig på morgenen. Tåkedisen på bildet henger over et vann.


Herlig morgenstund for meg og mitt kamera. :)



Disse bildene er tatt litt senere på morgenen.

 
Herlig å sitte i solveggen på hytta med duften av nystekte vafler og godt selskap.
 

Det var masse grantrær med nysnø å skue der oppe på fjellet. Men etterhvert som sola kom, falt snøen av.


Joda, det ble litt snø i år også. Høye brøytekanter på hytteveien.


For første gang i år har det også vært mulig å sitte ute med ei bok her hjemme. Men ikke i dag. For i dag kom inneværet. Vind og snøflokser som regjerer utenfor veggene. Men det gir jo en god anledning til å bla gjennom bilder, besøke blogger og legge ut et aldri så lite innlegg selv.
 
Ha en fortsatt fin påske!
 


8 kommentarer:

  1. Nydelig vakkert, liker tåkebilder, de blir så vakker og mystisk. Fortsatt fin påske.

    SvarSlett
  2. Vakkert.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Hei! Tusen takk for besøk og hyggelig kommentar på bloggen min. Så måtte jeg jo inn og hilse på deg også :) Fantastisk flotte og stemningsfulle bilder du har tatt. Og de to kattene dine er jo helt knusbedårene. Jeg hadde selv to Hellig Birma, Vivaldi og Verdi av Operahuset. Til daglig Valdi og Verdi, en brun og en rødmasket. Dessverre er de døde nå. Ble nesten litt rørt da jeg så dine flotte....
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Anette

    SvarSlett
  4. Herlige påskebilder ... ren hvit snø, sol og flotte farger. Håper du koser deg masse!

    Klem fra Irene

    SvarSlett
  5. Så flott ! Ser ut som du har hatt noen fine påskedager :) Nydelig vinterlandskap!

    SvarSlett
  6. Dette så deilig ut. Flotte bilder av en sikkert fin påskeferie :)

    SvarSlett
  7. Flotte tur omgivelser med sne på trærne, nydelig stemning:)) Fikk lyst å spenne på meg skia å legge i vei:)))

    Ha en herlig helg:))

    SvarSlett
  8. Knallfine bilder! både disse og under her ved fjæra! og jeg elsker begge stedene jeg også, fjell og fjære! :)
    som fikk meg akkurat nå til å synge "fra fjor og fjære, fra fjell og dype dal.." :))

    SvarSlett