27. november 2012

Diamantene

Tenkte det var på tide å vise fram noen nye bilder av mine kjære diamanter som bor her i fjellsiden sammen med meg.
 

Her er sjefen sjøl, Lindelou! Han er en rødtabby hellig birma som nå har rukket å bli hele åtte år. Jeg som er så interessert i slektsgransking har selvsagt også kontroll på mine katters aner. Og Lindelous forfedre kan du se her. Gutten heter jo egentlig Effectrix Dino og kommer fra Ålesund.


Nestemann er godklumpen og kosegutten Suber. En herlig blåmasket hellig birma som i papirene heter Solstorms Subr. Han kom flybåren fra Harstad for sju år siden. Hans stamtavle kan du se her.


Lillediamanten, Lurifax hører jo egentlig ikke hjemme her i fjellsiden. Men av og til kommer han med barnehagesekken sin og vil være noen dager. Lurifax er en svart og hvit huskatt med sju tær og fantastisk personlighet. Han har blitt fem måneder nå.


Når vi har Lurifax på besøk, blir det virkelig liv i fjellsiden. Han er en ekspert på lek og leven. Og de to voksne får virkelig trimma seg. Her er Lindelou på vei ut av tunnellen mens Lurifax muligens er på vei inn. Ikke godt å vite. Syntes det ble et artig bilde. :)
 


7 kommentarer:

  1. Søte små!
    Reknar med at dei veit kva dei vil ;-)

    SvarSlett
  2. DET var noen kjempefine diamanter. Noe med de flotteste jeg har sett!
    Artig å se at en kommer fra min by!
    Skjønner godt at det blir liv og leven når den lille Lurifax kommer på besøk! Ha det godt med dine søte små! -Margit-

    SvarSlett
  3. Åh sånne herlige diamanter du har! Nydelige hver og en! Må innrømme at jeg smeltet litt ekstra for "maskefjeset" til Suber :-))) (hysj!, ikke si det til de andre)

    Ha en strålende fin dag!

    SvarSlett
  4. Skjønner godt at du kaller dem diamantene dine, for de er jo så nusselig! Flotte bilder av gjerdene under her. Flotte kontraster og veldig vakkert treverk.

    SvarSlett
  5. Kjempenydelige bilder av diamantene dine! De er kjempesøte!:)<3

    Ønsker deg en kjempefin torsdag!:)

    Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    SvarSlett
  6. For noen herlig puselusker:))) Helt skjønne:)))

    SvarSlett