13. september 2011

Det høye nord

Bodø i solskinn


Lørdag 3 september våknet vi til en strålende solskinnsdag i Bodø.


Det ble en rask sightseeing og en litt heseblesende shoppingrunde før vi måtte "hjem" og stasje oss til bryllup.


Her bilder fra havna i Bodø. Massevis av små og store båter.


Utsikt over byen og fjellene.


De utrolig staselige Børvasstindan.


Et tre for hvert hus. :)


Anledningen til vårt besøk i Bodø denne gang var at min kjære Blondhild skulle gifte seg med sin utvalgte Cooly. Noe som gikk kjempefint. Her er brudefølget utenfor Bodin Kirke. Kanskje ikke så lett å se at brudeparet står på trappa og tar imot lykkønskninger. Men det var et veldig koselig bryllup. Både i kirken og på festen etterpå.


Ellers måtte vi sjekke ut Pelle Politibil på hans hjemtrakter.


Søndag ble det et koselig, men alt for kort besøk hos Blondhild, hvor vi fikk kjempegod mat før vi måtte begi oss avsted sørover igjen.


Det var storstas å treffe igjen Samara og Zeya som kommer fra samme oppdrettet som Subergutten min. (Disse damene er sibirske skogkatter mens mine diamanter jo er hellige birmaer.)


Her er et blogginnlegg fra forrige gang jeg var på besøk hos Blondhild:





7 kommentarer:

  1. Næmmen så koselig da. Igjen, tusen takk for besøket. Så koselig med altfor kort. Artige bilder av pusene...og de kjente Børvasstindan har du foreviget også. Herlig.

    SvarSlett
  2. Hei på deg :) Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Her var jammen flotte bilder å se av praktfull natur i fra det høye nord! Også så søte puser da...jeg er jo selv vill etter katter;))

    God kveld til deg

    SvarSlett
  3. Takk for flotte bilder! Jeg skulle gjerne væert en tur der oppe i nord..
    Også så herlige puse-bilder, da:o)

    Heleneklem

    SvarSlett
  4. Vakkert, vakkert! :) Hadde tenkt meg lenger nordover i år jeg også, men strandet i Trøndelag - he he

    Børvasstindan, for noen fjell! Herlige majoretiske fjell! Skulle gjerne vært der ja..! :)

    Det var sikkert et flott bryllup! Og for noen søte katter hun har! :) Men det har nemlig du også ja!! :))

    Et tre for hvert hus.. jammen ser det slik ut.. :)) Fint der!

    SvarSlett
  5. Bodø ja, fire år siden jeg var der sist på en liten overnatting ved et hotell på brygga.

    SvarSlett
  6. Kjente meg igjen på havna i BOdø....var der i mai på kurs.
    Flotte bilder fra Bodø:)
    En liten fordel med katt kontra hund....man MÅ ikke ut i alt slags vær....for her er det nemlig kuling og bortovervær. Og jeg skal på tur:) Men det er godt når jeg først er igang:)

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder !!!!
    Ser ut som du fikk se Bodø fra en god siden :)
    Og så deilig å få komme bort pga av bryllup da
    Ønsker deg en hærlig torsdag
    Klem fra Siv

    SvarSlett