13. mars 2011

Beautiful Blogger Award

Jeg fikk en "Beautiful Blogger Award" av min koselige blogg og kattevenn Hakrilas. Denne awarden forplikter at man svarer på noen enkle spørsmål. Så her kommer de. :)

1. Ta opp nærmeste bok. Slå opp på side 18, linje 4. Hva står det der?
I min nærmeste bok på side 18 er det et bilde som fyller hele siden. Dermed har jeg valgt side 118 og linje 4.
"Det sensasjonelle funnet måtte imidlertid dekkes til igjen, for vinteren sto"

2. Hva var det siste du så på TV?

Det var en nyhetsoppdatering angående katastrofen i Japan.

3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?

Akkurat nå er det vaskemaskina som lager mest lyd her. Men jeg hører også fuglene synge utenfor.

4. Når var du sist ute, og hva gjorde du da?

Jeg har nettopp kommet inn etter en luftetur med de to pusesnuskene mine. Vi kosa oss i det nydelige været.

5. Hva har du på deg nå?

Rosa t-skjorte, rosa skjørt og en rosa laptop på fanget. :)

6. Hva var den siste filmen du så?

Dette spørsmålet vet jeg ikke helt om jeg klarer å svare på. Jeg ser aldri filmer. Kanskje var det Mamma Mø filmen her i vinter?

7. Skulle du overveie å flytte til utlandet?

Nix.

Jeg sender denne award-utfordringen videre til mine to kjempeherlige venninner, Blondhild og Mors Hjertekurv.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med award! :)

    Denne var faktisk veldig morsom, sånt jeg liker! (men jeg har sagt nei til awarder på bloggen min da..) Men denne var virkelig artig!! :)

    Ha en fin søndag, med pusekattene dine, de er jo bare så nusselige, gi dem en klem fra meg! :)

    SvarSlett
  2. Intressant att läsa och kanske tar jag upp utmaningen och skriver den på min blogg.
    MB

    SvarSlett