26. februar 2011

Utsmykning

Må bare vise fram dette herlige turkise smykkesettet som den kreative damen bak Mors Hjertekurv har laget for meg. Hun lager utrolig flotte smykker og også andre fine ting.

Nærbilde av øredings.....

......og armbånd med katt.

Disse romantiske rosa øredobbene har hun også laget.

Se flere av hennes kreasjoner hos Hobbykråa na mor på Facebook!

Ble kjempeglad her om dagen da kunstneren tok skrittet ut i bloggverdenen. Hun tar jo også mange fine bilder som absolutt bør deles med andre. Bygda hennes med de høye fjellene er utrolig flott. Så jeg anbefaler å ta turen innom Mors Hjertekurv og sjekke ut hva denne damen har for seg.

3 kommentarer:

  1. Å søteste snilleste Mandy L Ka du he funne på no da :D
    Veldig kos at du setter pris på kreasjonene mine altså <3 Trur du e min største fan <3 <3 <3
    Det bli nå lenge te i bli like god på bilder som deg da :D om jeg kommer halveis skal jeg nå være glad . SYnes smykkene mine ser mye bedre ut når du har fotografert dem da , spørs om jeg må komme opp med vårkolleksjonen å få den avbildet på skikkelig vis .

    Va forresten morro med blogg :D så takk for at du lurte me <3 Du e den beste . STOOOOOOOOR HJERTE KLEM FRA MOR <3

    SvarSlett
  2. Så koselig kommentar da. :) Måtte leke litt med kamera og smykker vet du. Det er jo sånt jeg liker. Fotografere vakre ting.

    SvarSlett
  3. Så kjempefint, også så kjempefine bilder!:) Ønsker deg en kjempefin søndag!:)

    Klem fra Toril

    SvarSlett