6. juni 2010

Diamanter på befaring

Lukte snuse lukte! Hvem har vært her og skvetta i løpet av natta?

Det kommer fra putekassen.

Og det lukter fra parasollfoten også.

Skal to om det er synderen som sitter her. Et så uskyldig blikk skal man lete lenge etter. Men skinnet kan bedre. Eller blikket.

Ikke bare uskyldige nabokattluringer som tusler omkring huset i Fjellsiden. Det er aktivitet i lufta også. Svisj!

Lille fuglen fløy så fort forbi. Men sitter man lenge nok og ser opp i været kommer det helt sikkert en til.

Gress og ugress må kontrolleres og smakes på. Jafs jafs! Nytt og saftig junigress.

Se, jeg kan fly! Jeg svever over gresset. Snart er jeg i selskap med fuglene.

7 kommentarer:

  1. Haha! Morsomt det nederste bilde med de ordene til! :) Katter er flinke til å hoppe, og så elegant! Nydelige katter de to du har, ja- skal se det er kommet en frier til gards.. ;) Det er ALT for katter det å gå og bare få SNUSE rundt! Det gjør dem intelligente, har jeg lest.. :)
    Morsomt at vi var på hverandres blogg samtidig i går kveld! :)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentaren Viola. Hvis snusing gjør katter intelligente, må nå mine være superintelligente. He he! Det var en artig påstand.

    SvarSlett
  3. Herlig å se guttene kose seg ute

    SvarSlett
  4. Hehe hærlig bilder og så utrulig bra tekst til :)
    Ha ei hærlig uke !!
    Klem fra Siv

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder!:) Det ser ut som om kattene dine storkoser seg ute!:)

    Ja, både min mann og jeg synger i Heimklang, og det stemmer at koret skal være med der. Mannen min og jeg skal ikke være med på turen, fordi vi hadde andre planer som var booket for lenge siden.

    Ønsker deg en kjempefin tirsdag!:)

    SvarSlett
  6. Haha......den der gråpusen har jo glorie rundt hodet gitt....Heeelt enig når det gjelder det blikket der ja. Veeeldig uskyldig, så noe må den ha gjort. Artig bilde av den L i hopp. Hehe

    SvarSlett
  7. Er den søte nabokatten snill, da?

    SvarSlett